FOLLOW

Friday, 14 March 2014

Tempat Aku Hujan

Apa kena mengena tempat aku hujan dengan makwe ni? Sebenarnya ini adalah obsesi lelaki waktu ini dan orang yang steady macam aku tak obses sikit pun dengan dia. Dia nak pakai tudung atau tidak itu lantak dia lah, hak dia.


Dan obsesi aku adalah tentang rumah aku hujan dah turun.  Membasuh muka dengannya buat kali pertama membuatkan aku begitu teruja seperti ianya adalah hujan pertama dalam hidup. Aku bukan hendak berlagak atau tunjuk riak dengan orang yang belum rasa hujan tahun ini, tapi aku akan berus gigi dan membilasnya dengan air hujan kejap lagi. membasuh kaki dengannya dan dijangkakan aku akan masuk tidur awal.

Kah kah kah kah( ini bukan ketawa riak)



Berhibur sikit.

No comments:

Post a Comment