FOLLOW

Friday, 30 May 2014

Kembali Ke Petak Pertama

Welcome back Zar, Welcome back to the house of addicted.

Blog aku dah kembali pulih seperti biasa. Boleh follow dan unfollow blog. Itu pun aku sedar ketika memeriksa blog ini. Bukan itu sahaja sebab aku terjun semula ke blogger, tapi sebab blog yang aku tulis selepas blogger  iatu tumblr belum ramai melayu gunakan. Cuma ramai mat salleh dan minah salleh dan tumblr bukan dipenuhi artikel tapi gambar. Tumblr ni macam instagram kedua, salah guna mungkin. kepala babi ko, pakai instagram sudah lah!

Melayu hanya tertumpu kepada blogger sahaja, yang menulis di blog lain memang tak ramai. Jadi memang mengarut kalau aku menulis dekat tumblr. Macam mana aku nak mempengaruhi orang melayu ke jalan aku, kahkahkah. Jadi sebagai melayu yang terpaksa, aku kembali semula ke blog yang dipenuhi melayu. 

Ah, tengoklah macam mana nanti....

Aku pun bukan yakin sangat dengan blogger ni.

Tambah2 lagi pembaca melayu.

Blog aku ni pun macam harem juga, ntoh mende-mende.

No comments:

Post a Comment